Jävligt besviken

Som ni vet har jag haft ett projektarbete med min kära klasskamrat F.

Idag skulle jag lämna in min loggbok men behövde några datum då jag inte skrivit klart.

kUL att min kära partner har valt att ta åt sig all ära av allt arbete nu på våren och säga att jag aldrig gör något o bla bla bla...

O nej, jag har inte varit där lika mycket som i höst, men HÖR HÄR.

Men jobba skiten av sig och fick stå ensam & arbeta både i skolan & på praktiken medans min kära partner säger till mig " Men jag skriver i min loggbok att jag också gjort det då så det inte ser konstigt ut?"    Fine tänkte jag eftesom hon kommer få göra mer sen.   

Åh nej den här personen tror den kan komma undan med det och ta äran för allt jag gjort under hösten och sen även ta ären under våren.  

Kul svar....  när jag redan visste allt

jag- Jag har några datum jag skulle behöva ha, kan jag få låna din loggbok för att kolla?
hon - nej, jag har ju redan lämnat in den
jag -  Men jag tror nog jag kan fråga tomas om jag kan få låna den
hon - nej jag vill inte att du läser den
jag - nä de förstår jag..


Jag får sen skriva i min loggbok om de här och vad jag gjort ensam och tagit ansvar för under hösten då de skulle spelas innebandy för fulla muggar. Pratade med min kära lärare. Han tycker det är tråkgigt och säger till mig att jag kan få låna hennes bok så får hon låna min.     Fine för mig! : ) 

När jag dock berättar de för henne ute i korriodoren så får jag ett " ok.... " sen bar det av med en jävla fart in till lärare.  


Nu är jag väldigt förbvannad och besviken.

Kul att du sätter dig i en sittuation som den här precis innan studentresa osv...  du får fasen skylla dig själv.





Kommentarer
Postat av: sarah

Det är bra Amanda stå på dig! =)

2010-05-12 @ 13:36:58
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/
Postat av: Louise - foto

hej amanda!

jag undrar om jag kan få din mailadress?

jag ska skriva ett reportage om unga mammor och hittade dig och undrar om du vill ställa upp :)

2010-05-12 @ 13:56:53
URL: http://bnaf.blogg.se/
Postat av: Frida

Bra att du säger ifrån! =)

2010-05-12 @ 15:35:01
URL: http://fridaagustavsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan vad fult gjort! Bra att du säger ifrån.

2010-05-12 @ 15:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0