Morning

alla i huset sover förutom jag. Önskar jag kunde sova flera dygn till, käns som jag skulle behöva det, men det finns det inte tid till..Måste pröva balklänningen en gång till nu. Prövade den igår efter att mamma hade sytt in den. Den var fortfarande lite stor vid tuttarna eftersom de numera är obefintliga haha! Så mamma fick sy lite mer inatt...

Sen är det bara för mig att packa ihop alla grejer & Milliam för att åka till ARvika en snabbis, kolla vilken av pappas katttungar jag vill ha + kolla hundgårdarna som pappa har..   

14.00 intervju i karlstad + kika lite på stan,dock blir det ingen shopping eftersom jag åker till göteborg på onsdag..

Frukost & väcka lillebror nr2 står på schemat

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0