Nu var de helga

idag ska jag åka in till stan för att sola, mycket behövligt!! Lite förberedelse inför Ayia napa skadar aldrig.. 
Har nyss suttit & kikat vad som finns från tax free'n...  men kan inte bestämma mig så jag avvaktar lite med det : ) idag är det faktiskt inte många dagar kvar..

Det ska bli så skönt att få åka iväg en vecka och bara ägna tid med sina vännner. Ta igen förlorad tid. Efter allt jäkla slit så är jag jag värd den här veckan   : )  Klart det kommer bli tråkigt att lämna min lilla älsklingsfis men jag ser det som något bra..   Eftersom Martin & Milliam får tid för sig själva, pappa-son tid... och är inte det quality time??? 

Inför resan har min diet varit följande

Äta: Dricka godis chips glass donken max mackor

Inte äta: Allt som är nyttigt...

Någon mer som känner igen sig?


Hur fasen ändrar man på det,... jag får nog ta hjälp av min lilla hälsoexpert, Elin Karlsson!
Elin när du läser det här vill jag att du ger mig trix & tips. lägg gärna upp en fin lagom diet åt mig + lite motion.. : D Skicka den på min mejl så kan jag lägga upp den på min blogg sen = )


Kommentarer
Postat av: Frida

Har ni ngn som är 20 i klassen eller? med tanke på taxfreen? gött isf! :P

2010-05-07 @ 16:21:35
URL: http://fridaagustavsson.blogg.se/
Postat av: elin

ska bli :)

2010-05-08 @ 23:17:12
URL: http://diffodal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0