prov? va är de? Ne jag har redan tagit studenten jag!

Imorgon står 2 prov & 1 redoviasning på schemat.
Prov 1- Hår & Kemi - hela boken
prov 2- Hår & Färg - hela boken
Redovisning om Birigtta som aldrig blev av sist

Nu ska jag ta och kika lite i böckerna, lite sent ute kanske men de brukar lösa sig rätt bra ändå...


hvfr3 shalalala

Intervjun idag var jätterolig & Louise var supersöt! Tummen upp!

Den här bilden tog jag förra veckan när jag satt på bryggan ute vid stugan.

jag är nog fasen bra på allt



Kommentarer
Postat av: sarah

hehe ne kanske inte så kul ;) Gud vad kul att ni ska skaffa hund förresten! lova o lägga up massa bilder på valpen sen! Så jag med kan bli lite valp sjuk :P

Träffade din karl ute igår förresten :)

2010-05-16 @ 19:52:02
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0