school is not cool

Nu har jag suttit i skolan sen ca 10.00... börjar 13.20.
Varför är jag dåhär? Jo för jag har redovisning om Den tråkiga Birgitta sen och jag kan verkligen ingenting. tur att jag har redovisningen med Madeleine så är vi två frågeteckan som står där framme.. 

Har försökt läsa lite nu men vart hamnar jag, på bloggen & facebook.

Kan det bero på att jag vill ta studenten nu?

Igår blev jag av med 1 redovisning om ljushårsförgning & ett kultur & stilhistoriaprov.. Nästa vecka tror jag det är två prov? veckan efter 1 redovisning  + studentresa.

Nu är de nära men de går segt...

13.30 idag ska vi till bvc. 3månadersvaccinationen, dock lite sen eftersom han var sjuk när han skulle tagit den. Kommer gå kanon för nu är han härdad av alla nålstick i fingrar,händer & tår.


250px-heliga_birgitta_pa_ett_altarskap_i_salems_kyrka
snygga birgitta, nej.


Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Milo♥

Men uff =/ Vad läskigt =( Skulle ju få panik =/ Vad bra att det går bra nu då. Och att han mår bra. Vi får ses någon dag ? Tack för lycka till:et ;)

2010-05-11 @ 12:14:24
URL: http://nollnionollattanitton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0