sista kundtorsdagen

Idag var den allra sista torsdagen med kunder i skolan... sista kundpassat är måndageftrmiddag, de närmar sig med stormsteg!

Göteborg hela dagen igår.
Plånboken tillät inte så mycket shopping men det blev ett linne/klänning, två bikiniöverdelar & en bikiniöverdel till mig, 2 byxor & 2 tshirtar till milliam ..

Imorgon sak jag äntligen sola! woho! Ska sola en sisådär 32225668minuter... 

Måste lägga mitt löshår i inpackning också...  för de sak ju med till napa. Sen har jag fixat så jag har ett nytt löshår poå studenten, sen ska jag in till Jessica på paus för att beställa det löshår jag ska ha till uppsättning, jag drunknar snart i hår! :  ) 


Igår när vi var i skolan så var skolan lilla tjuv där... dock inte för att sno något denna gång utan för att skriva ut sig från skolan. Så nu är det säkert igen : )


Kommentarer
Postat av: Linda

vem är tjuven? ;o låter sjukt det du skrivit! :D

2010-05-22 @ 02:24:20
URL: http://lindakekkonen.devote.se
Postat av: sarah

Vad äre den där människan har gjort? :/ Verkar lite skev :S

2010-05-24 @ 16:58:07
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0