Undrar vad man vinner...

Våran klass var iväg på någon föreläsning om kvinnomisshandel osv....   Där fick man svara på några frågor för man kunde vinna olika saker..   

6 stycken har vunnit, varav 2 går på Bergslagsskolan..... ( stod det på pappret )

JAG & Jennifer Weidenhag i min klass : D   woho jag som aldrig brukar vinna något!

Så imorgon sak vi på prisutdelning....  

Man vinner antingen 1 iphone, en putte i parken biljett eller biobiljetter...  men det blir väl som vanligt när man väl råkar vinna något så får man det sämsta! ... men alltid bättre än ingenting : )

 18.00 imorgon ska vi vara vid folkethus.. spännande spännande haha



För några sekunder sen låg det massa bilder från renoveringen....   råkade dock ta bort det.....   Lägger in det imorgon istället, orkar inte nu. Men är det inte typiskt? Stackars Adam som tjatar på att jag slka lägga upp bilder på min blogg så han blir kändis ; ) 



Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Milo♥

Vad roligt =) Vinna något är aldrig fel ;)

2010-05-10 @ 20:48:50
URL: http://nollnionollattanitton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0