Vad var det jag sa

Biobiljetter blev de... suck.  

6 tjejer som hade svarat rätt på alla frågor förutom 1 så lottades priserna ut...   kul att den som fick första pris fick ett presentkort på mobilect på 5000:!!!!!!   o jag o weidenhag fick två fnuttiga biobiljetter för ca 200..

Idag åker jag hem till mamma i torsby förresten. Blir troligen där tills på söndag..

Idag borde även utredningen av polisanmälan komma, den skulle komma den här veckan?  Troligen händer de nog inte så mycket.. men att hon inte vågar sätt sin fot på skolan nu räcker bra för mig.

Nu blir det blöjbyte sen bär det av mot farmor lotta. Måste till skolan en sväng idag...


Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis till biljetterna :)

Vad e de för polisanmälan?

2010-05-13 @ 07:22:15
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0