detox

Tittar på Rachael ray nu.. handlar om detox och dieter.. Ganska kul faktiskt. Citron sätter tydligne igång något i kroppen som gör att blodet renas.. och grönsallad absorberar metaller som finns i kroppen, de ni.  Kål ska även ha stor verkan på kroppens avgiftningssystem..   
Tänk vad fint det är när de dukar upp massa frukt och grönsaker på ett bord haha...  ser ju hur gott ut som helst, synd bara att det inte alltid är det = (

Själv så har jag varit ganska duktig den här veckan, jämfört med vad jag brukar... Inget godis och ingen dricka..  sköööönt. Vi får väl se óm jag klarar helgen utan också...  hur svårt kan det va EGENTLIGEN.

I helgen ska jag ta med mig Daniel till badhuset och simma, skitskönt, synd bara att jag inte minns senast som jag gjorde det..


jag känner att min älskade rosa mixer står och väntar på mig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0