Färg & bullmys

Ikväll fick jag besök av vimsmajan Emelie...   Färgade håret på henne, känner verkligen att jag vill igång nu igen : ) 

Jag & Milliam har varit duktiga å tvättat idag..  han hjälper iallfall till att dra i tvättkorgen.

Idag har jag gjort en superbra sak. Har massa bilder på Milliam på den här datorn och även på den gamla datorn. Så samlade ihop alla bilder som jag kände att jag ville ha och har fixat så de blir framkallade till vanliga kort : ) Inte ofta man gör det alls längre...   Men tänk om allt skulle försvinna, man vet ju aldrig med datorer.. då har jag ingenting..    Så nu känner jag mig lugn, haha : )

Nu ska jag gå och lägga mig & prata i telefon, mys. 

Laddar för pepparkaksbak imorgon med lilla Daniel

mitt allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0