Julklappsshopping

Imorgon åker Milliam till Pappa..   Så då passar jag om mamma på att handla julklappar i karlstad. Fundear på vad jag ska köpa till Milliam i julklapp.. Hmm... men det lär inte va så svårt. Är ju bara att gå in i en leksaksaffär och det finns en miljon saker att välja bland.

Jag & Daniel har skrivit önskelistor idag. Vi har även gjort en önskelista åt Milliam haha : )  På min önskelista står det typ pengar, solkort & massage...  och kokböcker skrev jag också! Eftersom jag ska lära mig laga mat.
Så imorgon ska jag INTE köpa något åt mig själv. Ska ha det som mål när jag börjar dagen iallafall : )

Råkade berätta för Daniel att man blir tjock om man äter för mycket kolhydrater(som han senare såg att hans havrekuddar innehöll) så nu har vi haft lite kvällsträning med sittups, armhävning & allt möjligt. Nu ligger Milliam och Daniel i varsin säng och ska sova..  
Jag är alltså barnvakt just nu. Mamma kommer nog hem snart.


Kommentarer
Postat av: evelina

Bra uppdatering. Det är skoj för oss trogna följare:) haha

2010-11-25 @ 20:57:23
Postat av: elin

håller med :)

2010-11-26 @ 09:47:59
URL: http://diffodal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0