Läser aldrig bloggar

Nu ska jag erkänna att jag nästan aldrig läser någon annas blogg... faktiskt. Får nästan dåligt samvete när jag vet att det finns folk som läser min blogg varje dag medans jag tittar in i deras blogg någon enstaka gång på flera månader.....    Anldedningen till det är att alltid glömmer bort själva namnet på sidan och jag sparar aldrig i favoriter heller för jag tänker " jag gör det sen..."  för jag vet att det finns bloggar som jag vill läsa varje dag!!  Elin brukar tippsa mig om bloglovin, att man kan följa bloggar där...  men jag börjar med att lägga till på favoriter ; )

Så lägg en kommentar med din blogg så hamnar den på mina favoriter : )
Här ska läsas bloggar!



Kommentarer
Postat av: Linnea

jaa om du har tråkigt kan du ju läsa min :) Jag tycker den sida är asbra faktiskt! Hoppas allt är bra med dig! Linnea

2010-11-20 @ 14:21:07
URL: http://lillangreen.blogg.se/
Postat av: Olivia, the one and only

Min får du gärna läsa! :) Allt bra med dig? Länge sen jag hörde något ifrån dig! ♥

2010-11-21 @ 10:28:04
URL: http://thesimplegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0