Nu räcker det

Orkar inte läsa eller räkna mer..  Just nu tror jag inte att jag kommer så mycket längre än såhär.
Imorgon ska jag ringa tuab, företagsrådgivning. Sen ska jag försöka registrera mitt företag så snart som möjligt så jag får ett organisationsnr så jag kan börja beställa färger o annat.

Vilken tur jag har som kan ringa Elin och fråga om allt.. Synd bara att jag är så dålig på att förklara vad jag menar, stackars henne : ) Ibland vet jag inte själv vad jag pratar om. Jag vet vad jag tänker och hur jag menar, men att förklara så någon annan gör det är inte alltid det lättaste!

Imorgon ska Milliam till bvc, väga mäta osv.. spännande : ) Idag har även hans femte tand tittat fram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0