Nytränad

Nyss kommit hem från handbollsträning. Skönt att röra lite på fettet! De borde jag göra lite oftare.. o ska även göra det nu framöver.  Å äta litte bättre, sluta leva på godis och cola..Jag lagar ALDRIG mat. Milliam äter sin mat och sen slänger jag i mig en macka eller flingor, snabbt och enkelt? Ja! Men håller tyvärr inte i längden...   För blir så himla trött och nu är jag trött på att alltid vara trött ; ) Jag måste alltså inte bara röra på mig och sluta äta så jääääkla mycket godis... ja måste även lära mig laga mat. De är den största utmaningen!
Men jag får helt enkelt ta fram en kokbok, handla vad jag behöver....  o testa mig fram :) 
Lättare sagt än gjort.....

Ne nu ska jag duscha & sova.


jag älskar att komma in på bloggen och kolla statistiken när den stiger..



Kommentarer
Postat av: Josephine Lovsjö

du lagar ju tacos ;)

2010-11-23 @ 11:21:19
Postat av: Amanda

Hahah ja om det är ngt jag kan så är det tacos ;D mumms..

2010-11-23 @ 11:51:47
URL: http://ahmandah.blogg.se/
Postat av: Johan Lovsjö

världens lagligaste inlägg? namn: Josephine birgitta lovsjö

2010-11-23 @ 12:04:19
Postat av: Josephine Lovsjö

Du, Carl-Johan. Du glömde Anna, Anna Birgitta Josephine... Och ja, han heter faktiskt Carl-Johan. Nördigt va :o)

2010-11-23 @ 13:06:53
Postat av: amanda

hahah vilken syskonkärlek!!

2010-11-23 @ 13:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0