Rundtur

Nu är jag ock Milliam hos Mamma.. va tvungen att skriva ut lite papper från datorn och eftersom jag itne har någon skrivade fick jag ge mig ut i kylan.. Nu har jag även passat på att betala lite räkningar o så..

Milliam är surpuppa så är nog dax för mat nu..  

Sen ska vi gå till posten och hämta ut en fotoförstorning på Milliam, fun!  Något som är mindre kul är att de kommer ta mig ca 1 timme att gå hem från posten sen..    jag hatar kyla : ( de räcker nu..  Nu är vi fått den kyla vi behöver för att längta oss fort till sol och 40 grader varmt...   tänk att vintern alltid ska känna så himla mycket längre än sommaren..   

Nästa vecka ska jag på företagsrådgivning. Ska bli kul att se om det är något jag missat eller om jag har koll på de mesta! Men de som är viktigast just nu är att jag ska ha ett namn ...... skitsvårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0