Sen kväll för Milleboy

Efter många om och men så åkte faktiskt jag och Milliam hem till oss på kvällen. Tanken var väl egentligen att sova hos mamma men eftersom Milliam fortfarande va vaken runt 10 så va de lika bra att dra hem.. jag behövde ju ändå duscha packa o fixa en massa.

Idag kom papprena på att Milliam har fått dagis. Han ska gå på avdelningen "nyckelpigan".. Så under helgen ska jag sätta mig och fylla i alla papper om inkomst o så.. jäkligt svårt när jag får sitta och gissa, jag har ju ingen aning om vad jag kommer tjäna varje månad?

Nu när Milliam är i den åldern att han tycker att julklappspappret och snöret är roligare än de som är innuti så har jag bestämt mig för att köpa julklappar för halva "julklappssumman" och sätta in resten på hans konto. Smart va! Så kan han ha bättre nytta för de pengarna när han är lite äldre : )

Nu har jag duschat med inpackning och peeling. Ska ta ett varv och kika lite grejer på datorn, sen får det bli bed time!

Kommentarer
Postat av: olivia, the one and only

Smart gjort av dig att du sätter in pengarna! För bara det prasslar i paketen tror jag barn är nöjda :D Så funkar i alla fall pappa, bara han har många paket!

2010-11-27 @ 08:47:24
URL: http://thesimplegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0