sista timmarna på veckan

Milliam har precis somnat nu, min lilla älskling.

Idag har farmor varit här och hälsat på, trevligt trevligt! Så nu har jag frysen full med bullar... farligt. Haha..

Nu är jag otroligt trött på mitt hår. I need a change! Ny färg och extensions.. meeeeen just nu mår inte mitt hår helt hundra så vill inte färga riktigt än.. Å jag har lovat mig själv att försöka låta bli att göra något med det på ett bra tag...   Men jag kan inte börja jobba och se ut som en råtta i håret??   


Kommentarer
Postat av: Farmor

Trodde inte att du hade så liten frys Amanda!! Men det var roligt att "fira" julafton lite i förväg med Milliam. Och att jag äntligfen kunne gratta dig till både examen, födelsedag och egen lägenhet. "Bättre sent än aldrig" Kram

2010-11-25 @ 08:18:28
Postat av: Anonym

2010-11-25 @ 09:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0