Äcklig jag är

Nu har jag gått och plockat snorpapper efter mig överallt....    Brukar dessutom stoppa små tussar i näsan när det är som värst och speciellt när jag ska sova, sen brukar jag vakna mitt i natten och tussarna är borta, in med nya! Men dem där tussarna försvijner ju inte bara utan hamnar ju någonstans.. Så nu har jag plockat en miljon stela små papperstussar i min säng, tjoho!!

Nu ligger Milliam ute i vagnen och sover sött : )  Snart kommer Malin hit också, spännande.....   ska passa på o checka lite med henne om de här med eget företag o grejer, de tror jag hon kan =)

Milliam står några sekunder!! Fast bara ibland och om han vill. Alltid något! = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0