Inte varje dag man får sms från P-ring.nu

Inte varje dag nej, men var 3:e vecka! Har äntligen aktiverat sms-påminnelse, hur jäkla bra är inte det då. Skitbra för oss som är lite slarviga och gärna glömmer bort.  Å har man ett litet monster som jag så har man oftast annat att tänka på än att komma ihåg ett litet piller varje dag..

Det funkar alltså såhär.
Du sätter in ringen, har kvar den i 3 veckor. Du får ett sms där det står att nu du Amanda är det dax att ta ur den.  Då tänker jag " Ja just de vilken tur, det hade jag glömt bort!!" ...  
Sen kommer dem där jäkla tråkiga blödardagarna..... 
Men sen efter 1 vecka får man ett sms igen där det står att det är dax att sätta in en ny ring!

Lätt som en plätt!


Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv: åh tusen tack :D så glad jag blir hihi:)



oj vad skumt :( hoppas det inte håller i sig.

2010-10-14 @ 18:53:04
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: XOXO, LANAH

Hoppas du har haft en bra torsdag :)

2010-10-14 @ 19:49:10
URL: http://lanahs.blogg.se/
Postat av: sara

hur funkar den ringen då? förhindrar graviditet?

2010-10-15 @ 09:26:59
Postat av: sara

hur funkar den ringen då? förhindrar graviditet?

2010-10-15 @ 09:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0