Jag har fått ett litet monster

Blev en kall dag i sunne. Brr... känns som att vintern är här. = ( vintern är skön. Men snö + barnvagn är ingen hitt. Behöver iaf inte gå på dåliga grusvägar den här vintern..   De förta jag ska göra när snön försvinner till våren är att köpa ny vagn. Den som vi har nu är så stor, tung och klumpig : ( funkade bättre ute på landet... men just nu håller jag på att bli galen.

Milliam har varit helt galen ikväll, härjat så han spydde flera gånger så nu har jag torkat spy i köket, hans rum, vardagsrummet, badrummet, hallen och torkat av mig själv...  
Satte han i badet med hopp om att han skulle slappna av lite..men icke... Slapp jag duscha idag också, för de fixade Milliam galant.

Nu föröker jag få han att somna, wish me good luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0