miss universe sweden



Här har vi årets vinnare som ka representera Sverige.


Man kan även söka online nu till 2011. Du måste uppfylla följande krav:
· Det året du tävlar måste du fylla 18 år senast 1 maj och du får max fylla 27 år under tävlingsåret.
· Vara mellan 167 cm och 182 cm lång.
· Inte vara gift och/eller ha barn.
· Vara av god karaktär och person.
· Minst ha grundläggande kunskaper i engelska och svenska.
· Vart svensk medborgare i minst 1 år.

  Sugen?   http://www.missuniverse-sweden.com/anmala/

Något jag absolut inte förstår är varför man inte ska få ha barn eller vara gift? jag har inte tänkt söka om ni tror de haha. Men jag förstår bara inte vad dety skulle göra för skildnad?  Du får söka om du är sambo och varit tsm i flera år. Men har man varit tsm någon månad, inte bor ihop MEN har gift sig.. så får du inte söka?? 

jag fattar inte.. om någon vet varför så please tell me!?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Annars skulle det heta Fru Sverige !

2010-10-05 @ 22:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0