Shopping i Karlstad

Matchen igår vann vi med hur mycket som helst..  gick bättre för mig än förra matchen men känner mig fortfarande på inskolningnivå, haha. 
Matchen skulle spelas 13.00.. men skåre hade missat det totalt så de hade samling i karlstad 13.00... bara för oss att vänta. Seriöst, hur kan man missa....  
Blev även förvånad för jag minns att skåre alltid haft bra handbollslag? så nu vet jag inte riktigt vad som hänt.. men det är väll så att alla som är duktiga handbollsspelare och bor runt karlstad spelar i Helton såklart..

Nej nu ska jag gå och göra mig och milliam iordning.. ska åka till karlstad med mamma och mina två syskon så kommer bli en livad dag..  

Jag ska spana bilbarnstolar för det är ett måste nu när alla vinterkläder ska på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0