Skärpning på mig(hittade det här i utkast!!!)

skulle varit inlagt i torsdags...

Nejdå Josefine, inte ska jag bli dålig på att blogga igen...  jag brukar ju få sånna stunder ibland haha..

Idag har jag varit & lämnat Milliam i Karlskoga, en dag tidigare än vanligt så vi får se hur jag klarar mig ändå tills söndag. Fy det är inge kul att lämna iväg sin ögonset sådär när man är van att alltid ha honom : ( buhu kom hem till mamma!!!   Innan jag lämnade Milliam så åkte jag till Louise, dit även Mathilda kom...  Så Milliam fick träffa både Milton & Leihja för första gången på vääääldigt länge! Skitkul!  

Roligast måste ändå vara när Milliam och Leihja står på alla fyra bredvid varandra och Milliam sakta men säkert lägger sin ena hans på hennes bak och höll kvar den där, HAHA FY SKÄMS!

Måste bara berätta en kul grej....    Skulle möta Martin i Linnebäck idag och jag hann dit lite före.. Så jag yrade väl omkring lite eftersom Milliam sov i bilen och jag inte hade så mycket för mig..   Sen var det en annan bil som åkte runt där och glodde som en tok, en vuxen man vad jag såg..?...      Så tillslut åkte jag därifrån..

Senare pratade jag med mamma i telefon, som hade fått ett sms från ett nr hon inte hade... som visade sig vara den här...    Så regnr + hitta.se är alltså den nya raggningsmetoden HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0