Snabbpromenad

Idag känner jag mig bara slö.. typ  en sån där dag när det känns som du väger 3 ton, inte sovit på 1 år, inte varit utomhus någon gång under ditt liv, du känner dig skitig fast du är nyduchad, du kollar dig i spegeln och känner dig fulast i världen fast du vet att du inte är det....       ja ni fattar = )    Så jag var tvungen att gå ut på en promenad med Milliam för att känna mig lite piggare... men de enda jag känner mig nu är SVETT. 

Ikväll när Milliam somnat behöver jag verkligen städa också, skitkul.  
Ska även ta och hitta mina kamera... så jag kan lägga upp lite bilder från helgen!


Kommentarer
Postat av: Olivia, the one and only

Det är du som är snygg!!

2010-10-14 @ 14:53:26
URL: http://thesimplegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0