Snark

Fick svar på min fråga..  men hade redan kommit på svaret faktiskt, när jag skulle sova ner Milliam slog tanken mig att om man är gift så är man ju ingen "miss" : )  men ändå...  dåligt. Ska starta en egen tävling, fru universum. Kanon!

Ikväll har jag varit med daniel på handbollsträning, eller... jag gick ut och sprang en sväng under tiden, skönt!
Just nu håller jag på och tvättar och har precis diskat, så tråkigt men otroligt skönt när det är klart : ) Vissa saker måste bara göras..  jag gör dem bara lite senare än jag borde. . bättre sent än aldrig!

Ja som sagt så har jag valt att fortsätta som singel. Kort sagt så slängde jag mig in i något allt för snabbt och jag kände inte riktigt att jag han med i svängarna. Otroligt tråkigt när man träffar en sån bra människa som bryr sig om både mig och Milliam hur mycket om helst. Ser verkligen fram emot en bra tid som vänner. = )
Så nu ska jag bara satsa på mig själv och Milliam, vet att jag behöver det just nu.  

 




Kommentarer
Postat av: Milla

Har du haft en ny relation efter det tog slut med barnet till pappan? Eller var det han igen? Tråkigt att det inte kändes som att det passade just nu då, men man måste ju känna att det passar just nu i livet med

2010-10-06 @ 09:44:07
Postat av: Amanda

En ny relation. Precis och just nu gör det inte det, så då får det vänta : )

2010-10-06 @ 12:21:57
Postat av: Louise

Jag är verkligen imponerad av dig, och hur du klarar av att kombinera ditt liv på alla sätt och vis, och prioritera som du gör. Du verkar få till det så himla fint, både för dig själv och för din son.

Tråkigt att din nya relation inte fungerade, han är en underbar kille, men han kan nog vara en minst lika underbar vän med.

Lycka till med allt ! (:

2010-11-03 @ 23:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0