underbart väder

Jag och Milliam har precis varit ute på en promenad i solen, fick dåligt samvete av att sitta inne = )

Nu ska vi kela lite eftersom han ska till pappa imorgon. Sen när han har somnat ska jag packa lite saker, ska ju stanna kvar i karlskoga över helgen.

Fredagkväll åker jag och tilda till caroline för att ha lite idolmys, ska bli så himla roligt = ) får se om madde kan pallra sig dit också..    På lördag drar jag och tilda till hammarö en snabbis eftersom jag har handbollsmatch. Sen åker vi tillbaka, hämtar caroline, drar mot karlskoga och förberder oss ett jäkla drag = )

Erik Hassle på Nightshift, verkligen inte min musikstil men drar säkert mycket folk. Länge sen jag var ute i karlskoga och jag har saknat mååånga : ) 


Nästan så jag funderar på om jag och Milliam ska ta och gå en sväng igen..  så kanske han somnar om jag har tur : ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0