Uppe med tuppen

Nu har jag och Milliam varit vakna ett tag..   jag har precis tagit ner alla gardiner i lägenheten för det ska tydligen komma några elementgubbar och byta någonting. Så på lappen jag fick står det att man ska plocka bort allt framför element, gardiner, möbler osv... 

De ska vara en halvdag i varje lägenhet men på lappen jag fick står det 8/10 - 11/10... så antingen kommer de vara här  en halvdag, någon gång de här dagarna... Eller så har de helt enkelt läst på min blogg att jag kommer vara bortrest under helgen så de planerar att sova här? ; ) 




Kommentarer
Postat av: Jonna Bröms

Guuud vilken fin grabb du har!! Puss!

2010-10-12 @ 14:59:01
URL: http://jonnabroems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0