Ännu en solig dag

Solen skiner idag med, great! Nyss varit ute på en snabbpromenad med Milliam i vagnen..väldig snabb, ca 10 min sen sov han som en stock och lat som jag är så gick jag inge mer sen. Men det är riktigt skönt ute så egentligen borde man ta o gå en tur varje morgon?? Få bort lite mammahull ; )
Det är så sjuuulkt mycket katter här att jag blir galen..  Kan knappt ställa barnvagnen på baksidan förrän en hel kattflock har omringat barnvagnen..   Så ja slängde en stor skål vatten över dem, kanon! Ser inte till några katter på baksidan nu? = )  

Visste ni att det var en familj som ställde ut sin sovande bebis i barnvagn på vintern.. så kröp deras katt upp i vagnen för att värma sig. La sig över bebisens ansikte så bebis kvävdes... så man får passa sig. Man vet aldrig vad som kan hända...

Igår han jag aldrig gå o lägga mig innan Milliam vaknade o ville äta.. ca 00.30...  o sen vid ca 05.00 var de dax nästa gång..    

Eminem på tv nu, han ser likadan ut som allttid? En riktigt stilig man! Jag ska heller aldrig åldras.


Tilda har rätt, den är himla bra..


Kommentarer
Postat av: Tilda

Jag kan det där med vilka låtar som är bra och inte, lita på mig ;)

2010-09-18 @ 13:30:06
Postat av: elin

haha henrik tycker hon liknar ugglas ;) han sa de igår när vi såg på idol.

2010-09-18 @ 15:49:20
URL: http://diffodal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0