Brrrrr

Ser ut att va kallt ute, riktigt kallt..   jag som hade tänkt mig en långpromenad nu när jag är lite stel i kroppen sen matchen igår. Vi vann matche igår och de gick lagom bra för mig, lite ovan och fick spela på fel kant vilket jag tycker är piss egentligen, men men : )  Idag har jag rivmärken, blåmärken och brännmärken så nu känns det att handbollen är igång igen = )

Vad ska man göra en kall mulen dag? Jag borde städa.. men har inte införskaffat mig en dammsugare än och jag har lämnat tbx mammas som jag hade i början..
Så de måste jag köpa.. och en ny barnstol!! Milliam är alldeles för liten för den han har nu, så på fredag när jag kör Milliam till kga så ska jag passa på att köpa en ny.....    skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0