Charlottenberg

Idag tog jag mamma och Milliam en tur til charlottenbergs köpcentrum Tanken var att kolla bilstolar på babyproffsen, men där fanns de inte alls mycket.. de mesta var beställningsvara o fanns inte ens hemma.
Så det fick bli massa annat. Som vanligt kommer jag alltid hem med överdelar......  Men den som fick mest va lille Milliam. Handlat massa vinterkläder till honom idag, känns skönt att va redo = ) 
Prövade hur många mössor som helst på Milliam men eftersom han har så stort huvud är de svårt att hitta någon som sitter riktigt bra haha : D 
Tog faktiskt med datorn idag men mitt internet ville inte funka inne på köpcentrumet, trisst...

Sen åkte jag direkt till fotbollsträningen och nu håller jag på o lägga Milliam. å fort han har somnat ska jag sticka ut i tvätttugan, tvättid....   har dock alldeles för mycket tvätt för att hinna ikväll så får tvätta imorgon med..

Sen har jag en stor disk som väntar..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0