Chockad man kan bli över människor

Satt och kikade på facebook som är världens mest öppna ställe som finns...  fick mig en chock när jag ser att en FRISÖR kan kommentera om sina egna kunder på fb..

"klippte en med sjukt mkt mjäll & kroppsodör idag :S asså fyy faan säger jag bara!"

sen "  fattar inte att man ens går till frisören innan man fixat sin mjäll. äckligt dom fan"


Herregud det är väl därför vi frisörer finns, för att hjälpa våra kunder och ge dem råd & hjälp. Inte klanka ner på dem efter på fb...  Vem vill gå till en frisör som skriver saker om sina kunder.. inte många.

Ska bli skönt när jag inte är mammaledig längre utan får dra igång på salong igen!
har spanat lite på att hyra stol men även funderat på helt eget.. men de e tufft. Men drömma kan man alltid : )


PUSS

Kommentarer
Postat av: Evelina

fan vad oprofessionellt! Den skulle inte jag vilja klippa mig hos

2010-09-14 @ 23:04:26
Postat av: Nadja

Det är väl inte nödvändigt av dig att "skvallra" på din blogg? Höll verkligen med det du skrev på "frisörens" logg men det var för hennes fb vänner hon skrev. Är nog inte meningen att du ska skriva det på din blogg:p Jag tycker också hon hade fel men det du gör nu är väl inte heller helt rätt!

2010-09-16 @ 17:16:06
URL: http://nadjamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0