Hemma från "kalas"

Så nu är vi hemma igen efter lite smörgåstårta o annat gott..  Snodde med mig min minsta lillebror hem, men först gick vi och köpte lite godis, som vanligt.....  Nu sitter vi och kollar på cartoon network o dricker saft. Milliams sitter o sin gåstol med händerna i munnen.. snart läggdags. Brukar lägga Milliam ca 19.30..

Seriepremiär imorgon och jag gör min första match på väldigt länge eftersom jag inte spelade ett dugg förrasäsongen. Ska bli himla roligt och jag längtar!! 

Jag vill ha ett fadderbarn, har alltid vela haft ett....    O om jag la pengarna som ja la på godis varje månad skulle ja ju kunna ha flera stycken : D haha. Så kanske jag kan slå två flugor i en smäll, hjälpa någon annan och samtidigt hjälpa mig själv att bli lite mer slim ; ) 
Nu ska jag spana info om fadderbarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0