jag älskar folk som vågar säga vad dem tycker, gött!

Milla om Nu kör vi hårt:
Trevligt att du skriver på bloggen igen!:) Skönt för er att ha kommit i ordning i lägenheten!:) Du kommer klara av att uppfostra denna gullunge ensam alldeles utmärkt, det är jag övertygad om! :) Jag blir lite nyfiken på varför du och pappan till barnet gick i från varandra? Efter ett så kort förhållande och som resulterade i en graviditet så borde man väl ha varit säkra på att man ska vara tillsammans innan man bestämmer att behålla. Det är bara en tanke som dyker upp i mitt huvud. Antar att pojken inte var planerad.. Tycker det är tråkigt för nu står du där ensam med din son och han får bara träffa honom var tredje vecka (läste jag i ett tidigare inlägg)! Men funkar det inte så är det ju så. Hoppas du inte tar illa upp av att jag skriver en sån här kommentar, i såfall så ber jag om ursäkt. Tänker ju bara på barnets bästa, det är ju bra om ett barn får växa upp med både mor och far, eller iaf en fadersgestalt. All lycka till dig:) Kram


Som du skriver, efter ett sånt kort förhållande så borde man va säker på att man vill va med varandra..  Där känner nog jag tvärtom. Det tar sån lång tid att lära känna enperson, längre än man själv tror.. och på vägen dyker sidor upp hos varandra som man från början inte tror finns. När man dessutom går igenom en graviditet tillsammans sätts förhållandet verkligen på prov och det är dåman märker att man kanske inte kände varandra så bra som man trodde.
Den största anledningen att vi gick isär var för att vi prioriterade olika saker, det gör även att jag absolut inte har dålig samvete för att jag och Milliam flyttade.
Milliam är hos sin pappa varannen helg nu och de funkar bra. Från båda sidorna.

Att växa upp med en förälder behöver inte vara någon nackdel som många tror. Milliam har en mycket tryggare tillvaro nu än innan och det är det som är viktigast. Tycker självklart att det är jätteviktigt att Milliam får träffa sin pappa så mycket som möjligt och jag gör så gott jag kan för att han ska få det också...

Har själv växt upp med min mamma och kan idag se att de var det som var absolut bäst för mig.
Alla familjer ser olika ut och har olika bakgrunder och jag tänker ge Milliam all den kärlek jag kan & mer ändå..   det är de som är viktigast.   

Hoppas du är nöjd med mitt svar : )


Kommentarer
Postat av: Evelina

Barn mår bäst när föräldrarna är lyckliga! Är inte föräldrarna lyckliga tillsammans så är det bättre att gå isär.

2010-09-15 @ 17:23:09
Postat av: Milla

Tack för ditt svar :) Jag är nöjd med ditt svar:) Kram

2010-09-16 @ 08:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0