Krångelmåndag

Nytränad! Kom nyss hem från handbollsträningen.. 
Så jäkla jobbigt att vi fått tiden 20.30-22.00 på måndagar. Men jag försöker lösa det så bra som möjligt..

Mamma fick komma och hämta mig och Milliam innan så åkte vi hem till henne där Milliam fick va kvar..
Jag hade självklart glömt shorts så fick ta bilen tbx hem till mig för att hämta och sen köra som en dåre till träningen, blev fasen åksjuk själv. Sen efter träningen var de bara att åka hem till mamma.
Men eftersom det är så sent så har ju Milliam somnat för natten ..   Så vi va i valet o kvalet om hur vi skulle göra. Men han fick sova kvar där så fick jag ta mammas bil hem...

Stackars mamma, kul natt hon kommer få! Men gulligt att ställa upp : )

Men imorgon måste jag va tbx med mammas bil ca 8 eftersom daniel ska till skolan.

Tror jag får börja sova hos mamma på måndagar ist..

idag har jag dessutom klippt och färgat moster o klippt mamma! Behövligt, nu är dem riktiga babes.

Nu ska jag fortsätta titta på lite sällskap med Filip o Fredrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0