Lång fredag

Gick upp 06.30 igår för att väcka min lillebror som sov hos mig, väckte även Milliam eftersom vi skulle iväg.. Körde mamma till jobbet och Daniel till fritids sen åkte jag och Milliam hem igen...  (va tvugnen att ha mammas bil)..  Sen gav jag Milliam mat, bytte osv....    
Åkte sen en snabbis o hälsade på min morfar. Sen bar det av mot kga!

Jag och Milliam hälsade på sturaro en snabbsväng medans vi väntade på att Tilda skulle sluta jobbet. Sen tog vi med Tilda till max och käkade mat o snacka massa skit = )  Åkte sen och lämnade Milliam till Lotta eftersom Martin jobbade..  

Påväg hem stannade jag hos Caroline i Kristinehamn där jag blev kvar någon timma.. Fick tillslut åka eftersom jag skulle in på IKEA i karlstad också.. 

I karlstad ca 18.30 så bara att skynda mig..

Fixade allt jag skulle ha på ikea, äntligen fick jag med mig sänggaveln till min säng så nu snart är min säng komplett... ska bara få upp den = ) skruvade faktiskt ihop den idag.. men än så länge står den i hallen.

Klar på ikea vid 8... precis vid stängning. Kolsvart ute när jag kom ut, de va ju ljust när jag gick in?
 Fick in allt i bilen tillslut, tungt och krångligt men jag fixade det : )

Pissväder att köra i, såg bara någon meter fram pga dimma och regn.. Missade precis en krock som tur va, så fick se en död älg som låg efter vägen, usch... Körde också på något, fast betydligt mindre... måste varit en iller? superlång, smal och lurvig?  Läskigt med djur på vägen överhuvudtaget.

Ikväll blir det galej. 

Saknar Milliam :( 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0