Milliam vill inte sova..

Milliam har nämligen kommit på hur man drar sig upp och ställer sig upp i spjälsängen... så nu tror jag att jag fått lägga han ner 9 gånger, o mer lär det väl bli..  Ser att han just nu står och hänger mot sängkanten haha så nu ska jag och lägga han ner igen...    10
Nu är det full fart frammåt! Han kan ta några krypsteg men man kan inte kalla att han riktigt kryper än... men om en vecka så kanske?  Men snabbt går det ändå när han ålar sig över golvet och ALLT ska in i munnen.... tror det får bli munkorg snart! = )

Lägga milliam ner, 11....

Imorgon ska jag starta ett nytt hurtigare och hälsosammare liv, visst låter det bra iaf? ; ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0