Seriepremiär och valdag

En riktigt stor dag idag alltså ; ) 
Just nu sitter jag och äter frukost och tar igen mig..  Skulle gå och lägga mig tidigare igårkväll så jag skulle vara utvilad till match idag. Gick inge vidare.. vid ca 23 när jag la ner huvudet på kudden och tänkte " gud vad skönt!!" så hörde jag hur Milliam började gnälla inne i sitt rum..   tog med han in till mig men som vanligt vill han bara leka så fort han ser mig och absolut inte sova! ..  Han somnade till slut lite efter 24 ..
04.00 upp igen för att göra mat till gnällfisen och sen låg han vaken och bökade ett litet tag. 
07.30 var det tydligen dax att gå upp tyckte Milliam..     

Idag har jag tänkt gå och rösta.....  ska bli skönt när det är klart och det inte är något mer valprat på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0