Skinande sol

Gud va gött med SOL! Jag & Milliam har precis varit ute på en promenad i solskenet och nu ligger han ute i vagnen och sover sött. Han borde va hur trött som helst så som han härjat med mig hela morgonen när jag försökte sova...  Så snart somnar jag sittandes ..ZzzzZZ

Sen kommer min mamma hit med en gåstol till Milliam, då blir det racerbana!

Gud vad mycket katter de är här där jag bor... de går ju för fasen inte o öppna dörrarna utan att de springer in någon liten kissemiss som jag sen får jaga ut.. Ja måste få tag på ett kattgift, höhö.

se vilka tuffa saker man kan göra på min dator då.... eller inte, haha.

fasen va fult, vem vill ha en björnram haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0