svettig & anfådd

Uh va skönt, nyss kommit hem från handbollsträningen..  Mindre mysigt är väl att de vara rinner snor.. vart kommer allt ifrån?? Nu är spelarlicens o de fixat så på söndag blir det match för mig : ) Seriepremiär mot Grrrrrums.. 

Nu har Milliam somnat så nu kan jag inta duschen när som helst, tänk vad låst man blir med vissa saker haha.. soffpossition är också ganska soft. Sitter och kollar på vh1, jag vill också kunna sjunga! : ( men nepp, fick inte de minsta till sångröst, tack mamma!


jag saknar att kunna ha långa naglar utan att få massa skit under dem : )
Saknar MINA EGNA långa naglar jag hade en gång..



Nu ska jag gå i duschen, wet´n wild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0