vampire diaries

När vi hade kommit hem från babymassagen förut så började jag bli yr..  så tog någon extra järntablett som jag ska.. Hjälpt inte alls. Blev värre o värre och sen spydde jag . .  Inge kul alls.
Fick ringa efter p-a så han kom och hämtade Milliam. La mg och sov en sväng men jag är fortfarande yr och illamående så nu ligger jag här i sängen och kollar på vampire diaries....    Tur att säsong 2 har kommit nu.
Ingen handboll för mig ikväll alltså... o de va verkligen piss eftersom det är match på lördag och vilka som ska spela den matchen talar de om på träningen ikväll. jaja, inte mycket att göra åt.

Nu ska ja försöka få i mig ngt att äta...


Kommentarer
Postat av: Emma :)

du ska vara med på matchen :) samling kl kvart i 12

2010-09-22 @ 22:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0