2010 - 2011 1 Januari

Första dagen på ett nytt spännande år? Satt & klurade på lite nyårslöften igår men bestämde mig för att inte ta i så hårt på den fronten... brukar lätt bli att man inte håller dem ändå! Så jag kom bara fram till att jag ska bli lite mer ekonomisk, lyckas jäkligt bra med mitt jobb & jag ska bli jäkligt grym på att lägga upp bilder på bloggen..
Räcker så tycker jag!
Frågade min lillebror på 7 år igår om han visste vad jag skulle ha för nyårslöfte... Fick ett kvickt svar " skaffa mer barn? "  söt han!

2010 har varit ett rätt så händelserikt år. Jag har hunnit med rätt mycket ändå..
Fått Milliam
Blev sambo, villa, vovve, volvo, vagn....
Tagit körkort
Studentesa Aiya napa
STUDENTEN
Separerat och flyttat hem till Torsby
Bott hemma med familjen i några månader
Fått eget boende
Reggat ett eget företag
Jag har även fått en lillebror på pappas sida som jag hoppas att få träffa snart! : )

ah men jag är nöjd och jag ser fram emot att se vad som kommer hända under 2011..
Tack alla som hängt här under året som gått : )  skitkul!
Jag ska nog även ge min blogg lite mer liv det här året.. lite mer feelings. Men bara lite ; ) Kan lätt bli att man skiver för mycket i stundens hetta... är man förbannad på någon så vill man ju gärna skriva en massa... så att ALLA kan se hur dum i huvudet den här personen är?! liksom TITTA!!!!!  Men de är nog ingen bra idé för det mesta då ilskan lätt går över, haha.  Men ibland är det väldigt lockande....

Jag ska även dra ner min kontakt med mamma de här året. haha nu låter de som att jag inte vill ha någon kontakt alls.. ta inte illa upp mamma! Men jag ska försöka att ringa bara en gång om dagen, istället för 5! : )

De ska även bli ett brunare och mer långhårigare år!
SKÅL typ





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0