Den perfekta mannen


Charmig
Ärlig
Rolig
Vältränad
Solbränd
Bra på att massera, och ge mig massage flera timmar om dagen
En bra hemmafru eftersom jag inte är de
Inte alltid låta mig få allt som jag vill
Ha förståelse för att jag blir sur när jag inte får som jag vill
Lång
Händig, ett par arbetsbyxor i garderoben skadar inte.. eller på benen.
Barnkär
Va sig själv
Framåt, våga ta för sig
Jäkligt snygg
INTE va en toffel, brat, slusk, pappabetalar osv....
Lyssna på mig när jag pratar om hårfärg & löshår
Gärna se ut som Ronaldo...

CALL ME! : )


Kommentarer
Postat av: mischie

haha, hoppas du finner din man =)

2011-01-06 @ 21:44:35
URL: http://mischiee.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, jag lovar dig om du hitttar han så kommer du inte bli nöjd ändå :P

2011-01-07 @ 18:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0