en dag i salongen

Idag har jag hängt i salongen nästan hela dagen, måste säga att det känndes otroligt skönt! Även om man inte har någon superlön som frisör så känns det ändå sååå bra att veta att jag kommer jobba med något som jag tycker är roligt : )

Milliam var alltså hos mamma hela dagen och det gick att så bra så.. Milliam lever iaf : ) mamma ligger nog utslagen framför soffan nu, haha. Men fy vad jag kommer att sakna honom när han ska va på dagis hela dagen. . 
Idag när jag gick hem till mamma på lunchen så skyndade jag mig så mycket jag kunde bara för att jag saknade plutten & ville hem o mysa!

Har även hämtat ut mitt körkort idag, skönt att ha det avklarat.  Nu borde jag städa & diska för det ser ut som en orkan har varit här...  

De jag önskar allra mest nu är att min förkylning släpper. Trodde jag skulle bli bra där en sväng vid jul... men den tog om mig : ( satans skit!

Måste även börja fundera lite på annons... hm...
Bild från annons med min praktikplats för ca 1 år sen, där vare också great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0