Fredag

Fin dag, idag får jag dra ut Milliam i pulkan.. Hoppas det blir lika bra väder imorgon så jag och Rikard kan dra o åka lite slalom. Så ska ja visa han vad syrran går för ; )
Ska försöka städa lite idag också för det ser ut som jag vet inte vad här....   Har diskat halva disken iaf, så tar jag resten sen : )

Nu har jag nästan snö upp till fönstrena på min baksida!!  Hur ska det gå nästa år när jag ska ha massa grejer på baksidan som lyser. Haha, får se hur det blir med den saken men...  det är mina planer just nu iaf : )  Eftersom det är Milliams första jul som han förstår något^^ nejdå, men iaf förstår att det är jul..

Ett varv med dammsugaren får det blir nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0