Går kanon..

Milliams tredje dag på dagis idag. Går kanon.. idag fick jag sitta i ett rum lite längre bort för att testa hur han funkar utan mig.. gick skitbra!  Så imorgon ska jag lämna honom och sen åka iväg till salongen : ) pyssla lite..
Imorgonkväll ska jag även på någon föreläsning om eget företagare... det är mycket nu.
Förut tyckte jag det var tråkigt att jag aldrig fick någon post...
Nu får jag papper och brev så jag drunknar.

Idag hade jag även med en annons i Torsby bladet.. va lite nervös över hur den skulle se ut eftersom jag bara pratat med dem i telefon... storlek layout osv.. men den blev lagom! : ) så jag är nöjd.

Lägga mig tidigt ikväll kanske? 
Fast så säger jag ju jämt...

Kommentarer
Postat av: Becca

har kört igång dagens sweetie ni igen ;) Så anmäl dej för tusan :D

2011-01-27 @ 15:05:01
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0