HÄLJA

Fredag va nog den absolut lugnaste kväll i mitt liv. Gjorde absolut ingenting. La mig rätt tidigt och förberdde mig för lördagens bravader...

Lördag var det bara att gå upp & göra sig iordning för att åka slalom med Rikard. Gick helt okej men för jäkla dåligt väder. Va okej i början men blev bara värre och värre. Så blev en rätt kort dag i slalombacken...



Åkte hem till mamma & hade myspys med min lilla millponk. Sen åkte jag hem till mig på kväll för att ha en tjejkväll med Gea & Jenny.. ah o myggan då..    Drog till hörnet, som är som det alltid är.. rätt tråkigt. Men va finns de att välja på..  Dåligt utbud, men bra sällskap!





Söndag = trött.




Idag har jag gjort lite viktiga saker.  Har fått min produkt & extensionskatalog nu, ääääntligen.
Tänk att de ska ta sån lång tid att få saker...   Fortfarande ingen mobil, löshår eller paket från nelly.
Men är väl så när man bor i torsby och posten kommer med häst & vagn : )



mysdag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0