När lär sig barn vad NEJ är? ...

Milliam är en riktigt vrång unge, blir helt galen om han inte får som han vill. 
Å varför ska barn alltid göra saker som de inte får? : )
När jag säger nej till Milliam så skrattar han bara, vilken respekt jag har med mig : (  haha
Mamma säger till mig att barn aldrig lär sig vad nej är så att de är lika bra jag vänjer mig...
Men blir det här en rktigt busfrö, en minimartin så kommer jag ha att göra under några år..

Milliam har även dragit en kameraleksak över näsan på mig idag när jag låg ner i hans rum.. Så nu har jag fått en svullnad.. Jag som redan har knölnäsa.  Snyggt med 2 knölar!
: (

Kommentarer
Postat av: Pillan

Inget glädjande besked men typ ALDRIG...

Kram på er!

2011-01-06 @ 21:47:15
URL: http://shasti.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0