Ny mobil tills vidare..

Nej jag hittar verkligen ingen som jag känner " wooow " för...   Förut så tänkte jag att jag kunde ha min gamla telefon tills jag hittar någon.. så jag satte i mitt simkort och ringde till skatteverket som jag skulle göra idag.. Synd bara att jag hade glömt bort att den telefonen också är trasig.. Så jag hörde bara tanten som ropa "hallå? hallå? .. "  hon hörde mig alltså inte : ( suck..  

Men jag fick lite liv i min mobil så nu har jag sett till att ringa skatteverket, dagischefen, vårdcentralen i torsby & kga angående att Milliam inte tål komjölksproterin. Vilket jag faktiskt anar att det kan ha gått över?? : )  så ska troligen göra nya tester nu! Hoppas hoppas....

Men jag måste ha en mobil som funkar, livsviktigt. Så jag klickade hem en mobil som har 0 funktioner. .. typ.   Jag kan iaf ringa & smsa! Ååå den matcher min dator perfekt! Den klarar jag mig med tills jag hittar någon jag verkligen vill ha...    539 kronor! Duktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0