Nytt liv

sådär ja nu har jag återupplivat min blogg igen... de va på tiden. Har även återupplivat mina fötter i badet nyss, fotspa! Imorgon ska jag hänga i salongen hela dagen! Ska bli skitkul.. ska skolas in lite eller vad man nu ska säga : )

Som sagt så drar jag igång 1 feb så nu är det inte långt kvar alls! Just nu går jag bara och väntar på att registreringen av företaget ska bli klart så jag får ett org.nr så jag kan börja köpa in färg osv...
Glöm inte att om du bokar en tid i februari månad så får du 20% rabatt på valfri behandling : )

Ska även hämta ut mitt körkort imorgon.. som jag tog i feb-10..  ska bli skönt att slippa åka med den där jäkla lappen + legg...

Sleep tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0