Only 2 week left

Sen börjar jag jobba!  Can't wait! Va så länge sen jag hade något annat än gröt & bajsblöjor i tankarna. Nu ska jag äntligen få tid för att få göra de jag vill. På fredag ska jag vara i salongen hela dagen, även träffa försäljare för Revlon. sweet.

Milliam har blivit så himla stor, han blir förresten 1 år på lördag.. gud vad fort det går. Nu når armarna ända ner i toan, suck.... lagom mysigt. Skönt att han ska få leka av sig lite på dagis snart..   Hoppas bara han inte är lika envis med dagis personalen som med mig! haha

Jag måste ta tag i all disk ikväll, måste måste måste...  usch!
Looks like hell here!

Min inköpslista för stunden

Bandbomull
Toppappet
Bokföringsprogram
Ögon & brynfärg
Folie
Färg, blekning, perm osv... får se vad revlonsnubben har att erbjuda
Ny dator, till bokföring
Skrivare
Hårklämmor
Handskar
Tejp till löshår + remover
Blad till kniven

Hmm, kommer inte på mer just nu...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0